2 Şubat 2013 Cumartesi

Pudingli Kurabiye



Çok pratik ve bir o kadar lezzetli bir kurabiye tarifi bu. Çat kapı gelen misafir için çay demlenene kadar hazır olacak cinsten hatta. dün liseden kız arkadaşlarım gelecekti onlar için portakal aromalı kakaolu puding ile yaptım. bugünde eski komşularımız geldi ansızın onlar için hemencecik bademli kakaolu puding varmış evde yapıverdim :)

Malzemeler:

  • 1 paket hazır puding (istediğiniz aromada olabilir)
  • 1 paket margarin
  • 2 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 2-3 su bardağı un
Yapılışı:
  • 1 paket margarinin içine pudra şekeri ve toz pudingi ekleyip mutfak robotunun parçalayıcı ucu ile bir kaç dk. yoğuralım. 
  • Ardından 2 su bardağı un ilave edelim ve yoğurmaya devam edelim. toparlandıktan sonra kıvamına göre gerekiyorsa un ilavesi yapalım ben yaklaşık 2 buçuk su bardağı un kullandım.
  • Hamuru en son elimizde biraz toparladıktan sonra merdane ile 1 cm kalınlığında inceltip kurabiye kalıbı ile keserek fırın tepsisine dizelim.
  • 170 derecelik fırında yaklaşık 15 dk. pişirelim ve afiyetle yiyelim :) 
Not: Eğer robotta yapacaksanız margarinin yumuşaması için beklemeye gerek yok ama elde yoğuracaksanız oda sıcaklığında margarin ile yoğurmak gerekiyor.

4 yorum:

  1. kurabiyeleriniz güzel görünüyor denemek için tarifini aldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor bende deneyeceğim bakalım tatlım :)

    YanıtlaSil