2 Mayıs 2012 Çarşamba

İLK YAZIM :)


blog açmaya çok eskiden beri hep merakım vardır fakat nedense elim bi türlü varmadı sonunda o günün geldiğine inanıyorum :) hadi hayırlısı :)

ilk paylaşımım beni çok mutlu eden bir günün özet fotoğrafı olacak doğum günümün :)


yanımda olan ve olamayan arkadaşlarımın beni mutlu ettiği kapıya gelen süpriz hediyelerle günümün en mutlu şekilde tamamlandığı gün :) ve o özet fotoğraf işte :) 




yanii aldığım hediyelerrrrr :):):)


gelmeyi çok isteyen fakat gelemeyen o özel insan süprizlerin beni havalara uçurduuuu :):):)

böylelikle ilk blog yazımı da yazmış bulunuyorum :)

insanlık için küçük benim için büyük bir adım:P

3 yorum:

  1. Senin için büyük adım evet . Yorum ayarlarındaki kelime onayını kaldır kimse onunla uğraşmayı sevmez çünkü.ve de hayırlı olsun balım :))

    YanıtlaSil
  2. hmmm o ne oluyo kii :) neyse du kurcalayayım biraz böyle bilgilere ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  3. O zaman hayırlı olsun diyorum sana :)
    İlginç tariflerini not edebilmek için defterimle birlikte takipte olacağım seni :)

    YanıtlaSil